De veldloop

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 

Interview met Iman Douifi

Luana: Hoe ben je gevallen?

Iman: Terwijl ik liep was ik even niet aan het opletten. Daardoor

ben ik op die witte boord gestapt en ben ik uitgegleden en dan gevallen

op m’n knie. Luana Bixhain heeft me geholpen.

Luana: Waar is het gebeurd?

Iman: Op de loopwedstrijd. Voor de wedstrijd was ik bloednerveus. Vooral toen ik

de anderen zag lopen.

Luana: Hoe reageerde je?

Iman: Ik had pijn. Ik weende van de pijn en omdat ik niet gewonnen had.

 

Iman had al vijf medailles, ze was altijd de eerste, al vijf jaar. Jammer genoeg dit jaar niet. Haar

familie moedigde haar altijd aan met:”Jij bent onze winnaar!”

Iman en Luana



Geef een reactie

